Városlista
2025. október 7, kedd - Amália

Hírek

2018. Március 11. 19:01, vasárnap | Belföld
Forrás: mti

Aranyérmes lett a Magyarország rád vár! kampány a világ legnagyobb idegenforgalmi szakvásárán

Aranyérmes lett a Magyarország rád vár! kampány a világ legnagyobb idegenforgalmi szakvásárán

Aranyérmes lett a Magyarország rád vár! kampány a világ legnagyobb idegenforgalmi szakvásárán, a berlini nemzetközi turisztikai börzén (ITB), ami fontos visszajelzés az országmárka építésében

- mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója az MTI-nek adott interjújában vasárnap.

Hozzátette: Magyarország rád vár! belföldi turisztikai kampányért a turisztikai ügynökség kapta az elismerést a vásár kreatív zsűrijétől. A tavaly június közepétől augusztus végéig tartó reklámokban a hazai úti célokat, a kevésbé ismert kulturális, épített és természeti értékeket mutatták be és népszerűsítették, így például a Tokaji borvidék mellett a Hegyestű bazalthegyet vagy az egerszalóki sódombot.

Kiemelte: az úti célok népszerűsítésének óriási hatása van a belföldi turizmus élénkülésére, adataik szerint az őszi, borvidékekre fókuszáló kampány hatására például Tokajban 30 százalékkal, a téli kampány hatására Hévízen 25 százalékkal nőtt a vendégéjszakák száma egy hónap alatt. Az MTÜ kampányaiban arra törekszik, hogy a szezonalitás kiegyenlítése mellett addig nem ismert helyeket, településeket mutasson meg az országból.

A díj azért is jelentős elismerés Guller Zoltán szerint, mivel a globalizált világban az országok között jelentős verseny van nemcsak a befektetőkért, hanem a turistákért is. Ebben a versenyben az országmárka komoly versenyelőnyt hoz Magyarországnak. Az országmárka minden marketingkommunikációs megjelenést és tevékenységet magában foglal, ami hozzájárul az ország pozitív nemzetközi megítéléséhez. Az MTÜ valamennyi kampánya arra a gondolatra épül, hogy a turizmus a hazaszeretet egyik formája - tette hozzá. Magyarország versenyelőnye a turizmusban a víz és a biztonság, ezek a május végétől június végéig tartó nemzetközi kampány fő témái lesznek. Az élmények után már a biztonság a második legfontosabb szempont az úti cél megválasztásánál - húzta alá.

Szólt arról is, hogy szeptember 27-én Magyarország, Budapest ad otthont a turizmus világnapi rendezvényeknek, az MTÜ ezen mutatja majd be az új országmárkát.

Az idei, szerdától-vasárnapig tartó ITB-n több mint tízezer kiállító vett részt, 186 országból.

Ezek érdekelhetnek még

2025. Október 07. 07:35, kedd | Belföld

Lázár János: egy régi és mély sebet gyógyított be a magyarországi M6-os és a horvátországi A5-ös autópálya összekötése

Egy régi és mély sebet gyógyított be a magyarországi M6-os és a horvátországi A5-ös autópálya összekötése.

2025. Október 07. 07:35, kedd | Belföld

Szijjártó Péter: nem Ukrajna elnöke fog dönteni az EU-csatlakozásról

Nem Ukrajna elnöke fogja eldönteni, hogy országa csatlakozhat-e az Európai Unióhoz, hanem a tagállamok, márpedig a magyar emberek már döntöttek

2025. Október 07. 07:33, kedd | Belföld

NGM: megkezdődnek a tárgyalások az Alföldi Tej Kft. és a Magyar Állam között a tejipari vállalat felvásárlásáról

Megkezdődnek a tárgyalások az Alföldi Tej Kft. és a Magyar Állam között a tejipari vállalat felvásárlásáról - közölte a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) hétfőn az MTI-vel.

2025. Október 07. 07:29, kedd | Belföld

Orbán Viktor: az alacsony adó a legjobb gazdaságpolitika