Városlista
2025. augusztus 5, kedd - Krisztina

Hírek

2021. Augusztus 12. 08:47, csütörtök | Életmód
Forrás: mti - illusztráció: pixabay

Egy év alatt harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használata

Egy év alatt harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használata

Egy év alatt átlagosan 30 százalékkal több digitális alkalmazást kezdtek el használni az emberek, mint korábban, miközben a fogyasztók 76 százalékának egyértelműen nagyobbak lettek az elvárásai

a Cisco AppDynamics felmérése szerint például a válaszadók 57 százaléka nem használja többet azt az alkalmazást, amelyik nem teljesít a várakozásának megfelelően.

Az elemzés szerint a fogyasztók 60 százaléka az alkalmazást és az üzemeltető céget hibáztatja a hiba jellegétől függetlenül, ha bármi problémát tapasztal.

A világszerte több mint 13 ezer válaszadó digitális viselkedését vizsgáló tanulmány rávilágított, hogy a felhasználók egyre inkább zéró toleranciát tanúsítanak a nem, vagy nem megfelelően működő alkalmazásokkal szemben. Nem számít, hogy az alkalmazáson belül van-e a baj - például lassan betöltő oldalak, állásidő vagy biztonsági hibák - vagy olyan külső tényezők okozzák azt, mint a rossz internetkapcsolat, a lassú fizetési kapuk és egyéb technikai problémák. A fogyasztók szemében nincs különbség, a fennakadásokért az alkalmazást, illetve az azt üzemeltető céget, brandet, márkát teszik felelőssé.

Az emberek 72 százaléka ugyanis úgy véli, hogy az adott cég vagy brand felelőssége a digitális szolgáltatás vagy applikáció hibátlan működésének biztosítása, 92 százalékuk pedig elvárja, hogy a digitális szolgáltatások megbízható és konzisztens teljesítményt nyújtsanak.

A kutatásból kiderül, hogy a válaszadók többsége, 85 százaléka számára a mindennapok elengedhetetlen részévé váltak digitális szolgáltatások, és 84 százalékuk szerint ezek a szolgáltatások segítettek átvészelni a világjárványt. Ebből következően a fogyasztók lojalitása közvetlen kapcsolatban áll azzal, hogy melyik márka fektetett be jelentős mértékben digitális szolgáltatásainak fejlesztésébe az elmúlt időszakban: 67 százalékuk például lojálisabb lett az olyan márkákhoz, amelyek kivételesen magas minőségű digitális szolgáltatás biztosítanak.

A válaszadók jelentős hányadának, 61 százalékának jelentősen és hosszú távon megváltoztak a digitális szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárásai: 73 százalékuk gondolja úgy, hogy még ha az élet vissza is tér a normális kerékvágásba, továbbra is támaszkodni fognak a már igénybe vett digitális szolgáltatásokra.

Címkék: alkalmazás, digitális

Ezek érdekelhetnek még

2025. Augusztus 05. 07:44, kedd | Életmód

NKFH: csemege és paprikás szeletelt szalámit hívott vissza az Auchan

Az Auchan Magyarország Kft. visszahívta és a forgalomból is kivonta a 75 grammos kiszerelésű Auchan Kedvenc csemege és paprikás szeletelt szalámit nem jelölt allergén (szója) tartalmuk miatt

2025. Augusztus 05. 07:41, kedd | Életmód

Sziget - Megfelel a fesztivál a zajszintelőírásoknak

A szerdán kezdődő Sziget zajszintje bőven a határérték alatt van, ezt mutatták a III. kerületben eddig végzett mérések - mondta Kádár Tamás, a fesztivál főszervezője hétfőn késő este az MTI-nek.

2025. Augusztus 04. 07:56, hétfő | Életmód

A Full Moon nyitja a Balatoni Filmzene Fesztivált Balatonalmádiban augusztusban

Harmadszor rendezik meg a Balatoni Filmzene Fesztivált Balatonalmádiban a Kerényi Imre Kult Magtárban augusztus 7-9. között – közölték a szervezők az MTI-vel; a koncertek sorát a Full Moon együttes nyitja.

2025. Augusztus 01. 08:47, péntek | Életmód

Svábhegyi Csillagvizsgáló: újra megfigyelhető lesz a Perseidák meteorraj

A Perseidák meteorraj augusztus 12-én hajnalban éri el maximumát, óránként 50-70 hullócsillaggal -